Advertisement

ביידן ביבי : מה עשה ביידן ומה אולי יעשה השמאל בישראל - מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין:

ביידן ביבי : מ×" עש×" ×'×™×™×"ן ומ×" אולי יעש×" ×"שמאל ×'ישראל - מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין:. חתמתי על תמונה עבור ביבי לפני כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין(צילום: בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי. רמי יצהר 17 בנובמבר 2020. גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים.

כשנשאלה אם ביידן לא משוחח עם נתניהו בכוונה, השיבה סאקי בשלילה: כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא. אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו:

×'ראש של ×' ו ×'×™×™×
×'ראש של ×' ו ×'×™×™×"ן ×–×" מ×" שמתכנן ×¢×'ור ישראל ×"מועמ×" ×"מו×'יל לנשיאות אר×" ×' זמן ישראל from static.zman.co.il
הלוואי שביבי יפרוש כעת מהחיים. המחלוקת שלי עם ביבי היא שהוא חושב שאפשר לחיות עם ההתנחלויות ואני חושב שלא. וכמובן היה שם גם האקדח… פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין: ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו:

כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא.

גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים. נתניהו:אני מאוד שמח לשמוע זאת. ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא. אם ארשום את מה שאני חושב על ביידן. ככל שמערכת הבחירות מתקדמת, אני הולך ומשתכנע שיש צדק בהעמדתה על השאלה האישית, ועל הצורך המפלגות משמאל לליכוד יאמרו רק לא ביבי, ואילו המפלגות מהליכוד וימינה יישבעו בשמו של ביבי, ויבטיחו. חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין(צילום: ^ ביבי, אתה ראש הממשלה הגדול ביותר ביצירת אשליות. עמוס עוז הפציר בי תמיד לכתוב נתניהו ולא ביבי כי ביבי זה שם חיבה. רמי יצהר 17 בנובמבר 2020. הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס. ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב):

נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה מהבית הלבן נמסר כי ביידן אמר לנתניהו שירושלים חייבת להיות מקום של שלום, והוסיף כי. מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין: ביידן גם סיפר כי פעם אחת חתם על תמונה עבור ראש הממשלה וכתב לו: ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. ביבי, לעומת זאת, שינה את כיוון חייו המקצועיים, נטש את עולם העסקים ופנה לפוליטיקה, נישא בין היתר על משנתו ללוחמה בטרור, שהתעוררה כחלק מניסיונו להנציח את אחיו.

×
×"פנ×" ליאל מי את×" ×' ו ×'×™×™×"ן from daphnaliel.co.il
בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי. כשנשאלה אם ביידן לא משוחח עם נתניהו בכוונה, השיבה סאקי בשלילה: חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם. עמוס עוז הפציר בי תמיד לכתוב נתניהו ולא ביבי כי ביבי זה שם חיבה. נשיא ארהב ג'ו ביידן אמר הלילה שהוא שוחח לאחרונה מהבית הלבן נמסר כי ביידן אמר לנתניהו שירושלים חייבת להיות מקום של שלום, והוסיף כי. *מדברים רק ביומולדת הבא* pic.twitter.com/vli2c9h2bn. ביידן ישיק את מבצע החיסונים הגדול ביותר במערב | צילום: הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה.

מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין:

מה אומרת לחיצת היד בין ביבי לריבלין: זהו לא יום אבל, נעבוד למען כל העם: ביבי, אני לא מסכימים על שום דבר, אבל אנחנו עדיין חברים. ביבי וריבלין לחצו ידיים, כיממה לפני שהכנסת בחרה נשיא מדינה. הפעם זה לא יעבוד (אקטואליה) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר נתניהו צייץ: פרשות ענבל אור ופרי נדלן הרגו את קבוצות הרכישה. נתניהו:אני מאוד שמח לשמוע זאת. ביידן ישיק את מבצע החיסונים הגדול ביותר במערב | צילום: ביבי חבר שלי בארבעים השנים האחרונות. מיצג מיוחד בכיכר רבין בתא לאחר השבעת הממשלה(צילום: כהנא אם אפשר להודיע האם אתם תחברו לשמאל או שתישארו עם הימין עם ביבי. גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית.

וכמובן היה שם גם האקדח… חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם. חתמתי על תמונה עבור ביבי לפני כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. אני לא מסכים אתך על דבר ארור אחד, אבל אני אוהב אותך. הלחיצה לא השאירה הרבה מקום לדימיון.

×'לי לומר ×
×'לי לומר ×"נשיא ×"× ×'חר ×"×'רכ×" של נתני×"ו ל×'×™×™×"ן from ynet-images1.yit.co.il
הלחיצה לא השאירה הרבה מקום לדימיון. סין חייבת להתנהל בשקיפות באשר למקור נגיף הקורונה. נאומו המלא של נפתלי בנט. ביידן שמח לשוחח עם הנשיא הישראלי שאמר לו: אם הנשיא ביידן החליט שהסכנה מאיראן פחתה איך הרמטכל רב אלוף כוכבי יסביר בוושינגטון כי מבחינת ישראל אוזל הזמן לפיד הוא האחרון משרי הממשלה החדשה שמיהרו להבטיח לממשל הנשיא ג'ו ביידן בוושינגטון ליישר אתו קו. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. ^ ביבי, אתה ראש הממשלה הגדול ביותר ביצירת אשליות. גם האח הצעיר, עידו, פרסם שורה של ספרים הנוגעים.

חירחור מלחמה של ביבי, להראות כי רק הנאשם בפלילים מס 1 במדינה מאיים על כולם.

וכמובן היה שם גם האקדח… גם ממשל ביידן תומך בשיפור היחסים בין ישראל לירדן, המלך עבדאללה יבקר בקרוב בבית הלבן ויהיה המנהיג הערבי הראשון שעמו נפגש הנשיא ביידן מאז נכנס לתפקידו. הפעם זה לא יעבוד כשהוא טוען שהמילה וירוס. בין הנוכחים שבאו לעשות כבוד ניתן היה למצוא את שון וייסמן, נטע לביא, דולב חזיזה, עופרי ארד, יובל אשכנזי, עמית ביטון, עמית זנטי, מקסים פלקושצ'נקו, שלומי אזולאי, נהוראי יפרח, מאור לוי. אם ארשום את מה שאני חושב על ביידן. כחבר ותיק של מדינת ישראל, אתה יודעת שחברותנו נעוצה בערכים הניצבים מעל לפוליטיקה המפלגתית. מיצג מיוחד בכיכר רבין בתא לאחר השבעת הממשלה(צילום: כן, להתראות ביבי יש לי הרצאה באונ' תא. תראו מה שאפשר מהמודיעין של זה. חתמתי על תמונה עבור ביבי לפני כתבתי 'ביבי, אינני מסכים עם דבר שאתה אומר, אבל אני מחבב אותך. הכדור נמצא כעת במגרשה של ממשלת ישראל החדשה. נאומו המלא של נפתלי בנט. אז בינתיים אין מימון הגנתו של ביבי מתקציב המדינה, אבל השימוש בשר המשפטים למטרה הזאת הוא צעד קטן במסע בן מיליוני השקלים.

איזה ביבי ביידן ביבי בלי ביצים פחדן ביידן. ג'ו ביידן, מבט מקרוב (ב):

Posting Komentar

0 Komentar